Thursday, November 18, 2010

Aidiladha 2010

Assalamualaikum...
Hari nie da masuk hari kedua Aidiladha...nothing special...raya berjln seperti biasa...smlm kakak2 aku dtg lah rmah...tp hari nie dowg sbuk agknya...aku pun x berjln kemana...hubby kje x pat cuti...so aku melayan ank2 dirumah je lah...smlm kami beraya mah abh aku kat Bkt Berlian...ok lah...kami g pun x lame coz abh aku masih x brape shat lagi...kami mkn2 then balik...sempat lah snap beberapa pic...




nie kak long aku nga cbuk tgk tv...



nie kakak aku yg ke-3...sbalah ye yg nyebok tue ank bua aku yg 1st...kiranya ank kak long aku lah...



haa...yg nie mcm biasa lah...aku dgn hero2ku...cumillss tak...wawawa...



mase kat rumah aku...bergaya jep...



muke nk tension jep...wakakakak....



weeee....cumils x kami...lalalla...pasan kan...k lah takat nie jep aku conteng2...nk titon da....sekian wassalam...

No comments:

Post a Comment