Photobucket

Saturday, November 20, 2010

M.I.S.H

Mish sumthing or mish some1...tp ape n sape ye...x taw lahh..tp mmg ade pasaan rndu skang nie...teramat sgt...nape mesti nk rndu ye???sakit plak rasenye pasaan rndu nie...kdg2 rase x suke dgn pasaan nie...tp smuanya kan dtg dr ALLAH...trima dgn seadanya...dan yg pasti aku cube tuk elakkan...supaya aku sentiasa rase tenang...rasenye aku x mampu nk smpan lame2 lg...tp apa yg ptt aku buat ye...NOTHING...aku x mampu buat ape2 pun...ape yg bley aku buat...SABAR...SABAR...SABAR dan truskan BERSABAR...itu je yg dpt aku lakukan...slain dr aku menangis...mungkin dgn tangisan lega skit aku rasa...dan sntiasa berdoa pd-NYA...dan ape yg aku luahkan pd blog pun sdikit sbyk dpt melegakan ape yg aku rasa...rasanya takat nie jep coret2 aku...sekian...
'Aku yg kerinduan'

No comments:

Post a Comment