Photobucket

Tuesday, November 16, 2010

Coret2 Aidiladha...

Assalamualaikum...
Salam Aidiladha pd semua keluarga dan sahabat handai...mlm nie agak sejuk...bkn mlm nie jer...tiap2 mlm pun sejuk gak...al-maklumlah skang kan musim ujan...Mlm nie tggal lah aku bersama suami dan hero2ku serta mak dan abgku...yg lain smuanya da blik kerumah masing2...ye lah derang nk beraya dirumah sndri n rumah mentua msg2 jgk kan...tahun nie raya biasa2 jep...takde yg spesel...skadar wat ktupat n masak rendang...kuih????mak aku mesti nk belinya...utk cucu2nya...adelah kuih bahulu,ros n bangkit...kek???aku rasa mcm takde mood nk wat kek...tgklah esok ker aku wat...heheheh...x tawlah ari nie aku mcm kekurangan MOOD plak...biasanya raya aku msti nk wat kek...tahun nie x plak...sorie lah pd smua family...esok2 klu rajin daku wat lah ye...hehehe...
Agenda utk esok...x kemana pun...stakat g raya mah abh jep...abh x brape shat...jdk kami smua merancang nk pegi jep braya rumah abh...mana2 pun bleykan...jnji dpt bersama smuanya...lgpun suami tersyg kne keja separuh hari esok...smuga smua berjln dgn lncar esok...
'SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA'

No comments:

Post a Comment