Photobucket

Monday, November 15, 2010

Can i Help U...

Assalamualaikum...
Can I Help You satu rancangan yg biasa berkumandang dlm radio ERA...aku x brape nk ingat pkul bape sbb aku x brape nk mengikuti segmen tu...Aku rasa segmen tu agk keras sdikit..bkn keras ape...segmen tu mcm merendahkan martabat bangsa kite sendiri iaitu bangse MELAYU...bukan aku nk wat tduhan melulu...tp bygkan lah biler yg dipanggil semuanya berbangsa MELAYU...mcm x ptt jer...rase mcm mengaibkan pun ade...itu pd pendapat aku...mmg lah kite x nmpak sape org tu...atau kite x knal sape org tu...tp pd sape yg mengenali org tu...ape pulak kutukan yg dowg dpt...rasenye mcm terlebih pulak rancangan sebegitu...spatutnya buatlah segmen yg lebih membina...bkn yg drop kan org lagi...knape x buat segmen yg dpt memajukan bangse melayu sendiri...kan lebih bgus...atau buat segmen bahasa inggeris utk yg x berape fasih...buat secara percuma...bkn ker lebih mulia dr mengaibkan org...aku pun x tau lah mcm mane org yg cipta idea nk buat segmen yg bley memalukan tu...sian pd mangsa2 tu semua...bersabarlah ye...maaf kpd radio ERA...ini sekadar pandangan sy sbgai rakyat malaysia...

"LEBIH BAIK kITA MENCARI KEBAIKKAN DARI KITA MENCARI KEBURUKKAN"

No comments:

Post a Comment