Thursday, November 11, 2010

A.K.U

Assalamualaikum...
slamat mlm pd semua...bler mlm tibe mase tuk aku berehat...hehe...al-maklumlah hero2 da tdo semuanya...papanye pulak takde mlm nie...suami tersyg pulang kekmpung kerna nk anta mama,abh n ainn pg t...berangkatnya mereka ke kuwait...smoge slamat perjlnn mereka pergi dan balik...kpd kakak sygku...kak yong...saba menanti yerr...
actually mlm nie tbe2 aku rase mcm nk bercrite tntng idup aku nie...dlm erti kate lain tentang diri aku...sape aku????ape yg terbuku dlm aty aku????ape yg bermain difikiranku????
menjadi persoalan plak kan...hehehe...aku x lah sebaik mane...x secantik mane...x sepandai mane...tp disebabkan terlalu byk kisah yg terjadik dlm idupku...aku menjadi kuat dan kental spt skang nie...hurmm...pyh tuk diluahkan...sakit tuk ditelan...perit tuk menerima...sejak dr kecil smpai skang aku mnja ngan abh...wlupun abh grang dgn ank2 yg lain tp dgn aku tdk...kne mara sikit2 tu biaselah...nk kate kne pukul x pnah...sbb tue aku degil kot...hehehe...aku x tau nape biler dgn abh aku rase sgt sensitif...abh bg sgale yg aku mau...x pnh abh menolak...setiap kali raya...bler aku salam n cium tgn abh aku mesti menangis...sebaliknya dgn mak...bkn aku x syg mak...n bkn aku kate mak x syg aku...mungkin dulu aku terlalu nakal smpai kurang perhatian yg mak bg pd aku...n sgale perhatian tue dialihkan pd abg joy...aku x kesa wlupun ade jga terasa skali-skala...tp xpe...n aku jga snggup berkorban demi mak...kerana mak n abh byk sgt membantu aku...terima kasih ya ALLAH kerna tlah kurniakan hambamu ini ayah dan ibu seperti mak n abh...saat aku terluka mereka sentiasa disisi memberi aku kekuatan...mereka dpt menerima aku seadanya...sedangkan byk dosa2 yg tlah aku lakukan pd mereka...tp mereka tetap menerima aku...terlalu sulit tuk aku critekan...kerna aku seorang insan yg suke memendam perasaan...biarlah aku sendiri yg merasa...biarlah aku sendiri yg sakit menanggung...aku REDHA...




nielah aku...NURZIAH ABU BAKAR atau lebih dikenali sbg NOJIE...booolllaaatttssss kan aku...heheheh...sblm kawen aku kurus lah...skang da 3 owg ank...pyah sgt nk kurus da...aku kawen dlm usia 21 tahun...mude kan...klu owg lain akn ckp 'blum puas enjoy'...lantak lah...da tertulis aku kawen umur 21 tahun...mungkin ade kisah sebaliknya...BIARLAH RAHSIA...pd sesiape yg da tahu kisah tue...keep as secret ye...ngeee...nk tahu tak siape sebenarnya yg da menambat kaw-kaw aty aku nie...



nielah owgnye...montokss kan mcm aku...hehehe...kami sgt bahagia...klu slisih fhm tue adat lah kan...lupe mau kasi tau namenye...name suamiku yg hebat nie ALIFF MUSTAFAR...beliau slalu wat aku tergelak smpai tertonggeng2...aku sgt happy dgn beliau...ade jga kisah yg terjdk antara aku dan beliau...tp bialah aku menyimpannye jauh disudut atyku...yg penting aku da pun bahgia dgn beliau...berkat kesabaran aku semuanya berubah...ALHAMDULILLAH...
HARGAILAH MEREKA YG ADA DIDEPAN MATA...SELAGI MEREKA MASIH BERNAFAS...KERNA SETIAP PERTEMUAN PASTI ADE PERPISAHAN...JGN BILER TIBENYA PERPISAHAN BARULAH KITE SEDARI YG KITE TLAH MELUKAI MEREKA...

2 comments:

  1. mcm terharu plak baca kisah awak...even kita tak kenal kan..semoga berbahagia ngan insan yg menambat kaw-kaw hati awak tu..hehe...-elle-

    ReplyDelete
  2. thanks ye...xpe kite bley mengenali dan jdk kwn...

    ReplyDelete