Photobucket

Wednesday, November 10, 2010

TITI N YAYANG......

Assalamualaikum...
slamat siang semuanya....asik tgk cter indon jer...ckp pun da mcm indon...lalala...msti tertny2 apalah story aku tengah2 ari bute nie....Apalah mksud 'Titi n Yayang' tu an...haaa...titi n yayang mampu buat aku tersenyum....Titi n yayang adalah name bg kucing2 kesayangan aku...Kucing haiwan kesayangan NABI MUHAMMAD S.A.W...Fakta menyatakan kucing dpt menghilangkan stress adalah sgt tepat...x percaya cubela bela kucing...Sgt senang bile tgk aksi2 lucu mereka...Macam Titi n Yayang aku...geram jer tgk kucng2 tue main2...nama mereka agk old skool...actually name sebenar kucing2 tu Siti n Dayang...hehehe...tu semua pengaruh dr crite Siti kelembai n Dayang senandung...nk tau sape kah gerangan yg memberi name yg canggih tu...Mak aku yg bg...2 psl old skool...hehehe...sape lah siti n dayang nie kan...




nielah titi...titi nie pndai skit bergmbar...dan titi nie suke sgt dgn akif n adam...



nielah yayang...yayang nie gelap mcm dayang senandung...sbb tue mak bg name tue...hehehe...
kucing2 nie x buang bersepah...aku da ajar mereka jgn bersepah buangnye tu...jdk mereka buang dlm bekas yg da aku sediakan...kucing pun dgr katekan...
Pd mereka yg suke sepak terajang kucing2 yg ade dlm dunia nie...insaflah...mereka haiwan yg memerlukan kasih syg seperti kite...mereka juge makhluk ciptaan AllAH S.W.T...manelah tau kucing2 tu dpt mendoakan kite...
JGN JADIK PEMBULI KUCING!!!!!

No comments:

Post a Comment